<< 3 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [5 el. WSMP 1998 - Poznań >>
Pogoda: bardzo ciepło
Wyniki wyścigów: | |||||
Grupa E: | |||||
Trening: 1. Rafał Podolski - 1:44,870; 2. Luciński - 1:45,303; 3. Kłosowski - 1:49,483; 4. Gil - 1:51,057; 5. W. Gąsecki - 1:51,902; 6. Robert Podolski - 1:53,604; 7. Godula - 1:54,765; 8. K. Wodziński - 1:55,014; 9. M. Kochański - 1:55,709; 10. Banaszak - 1:56,841; 11. Sączyński - 1:57,134; 12. A. Wodziński - 1:58,489; 13. Leśniak - 1:58,652; 14. Kaźmierczak - 1:58,953; 15. Marcinkiewicz - 1:59,172; 16. Wozowicz - 2:00,583; 17. Kaczmarek - 2:03,924; 18. Żywicki - 2:06,568; 19. Grabowski - 2:06,976; 20. Gajór - 2:11,720; 21. Górecki - 2:16,384 | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Ryszard Luciński | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Dallara F 394-Opel | kl. E-2000 | 26:46,482 (139,8 km/h) |
2. | Rafał Podolski | Automobilklub Kielecki | Reynard 913-Volkswagen | kl. E-2000 | 26:48,112 |
3. | Tadeusz Kłosowski | Automobilklub Szczeciński | Reynard 873-Volkswagen | kl. E-2000 | 27:12,671 |
4. | Michał Gil | Automobilklub Kielecki | Estonia 21-Honda | kl. E-1600 | 28:15,287 |
5. | Janusz Sączyński | Automobilklub Morski | Estonia 25-Łada | 1. kl. E-1300 | - 1 okr. |
6. | Andrzej Godula | Automobilklub Polski | Estonia 25-Łada | 2. kl. E-1300 | - 1 okr. |
7. | Marcin Kaczmarek | Automobilklub Szczeciński | Promot 83-Łada | 3. kl. E-1300 | - 1 okr. |
8. | Maciej Marcinkiewicz | Hołowczyc Management - A. Olsztyński | Estonia 21-Łada | 4. kl. E-1300 | - 1 okr. |
9. | Piotr Kaźmierczak | Automobilklub Krakowski | Estonia 21-Łada | 5. kl. E-1300 | - 2 okr. |
10. | Andrzej Wodziński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Łada | 6. kl. E-1300 | - 2 okr. |
11. | Wojciech Górecki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 21-Łada | kl. E-1600 | - 2 okr. |
12. |
Jarosław Kamiński | Automobilklub Łódzki | Estonia 25-Łada | 7. kl. E-1300 | - 2 okr. |
13. | Andrzej Grabowski | Automobilklub Orski | Promot 85-Łada | 8. kl. E-1300 | - 2 okr. |
Odpadli m. in.: | |||||
Marcin Banaszak | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Banaszak 001-Łada | kl. E-1300 | (zawieszenie) | |
Wojciech Gąsecki | Automobilklub Szczeciński | Dallara F 389-BMW | kl. E-2000 | (instalacja elektryczna) | |
Robert Podolski | Automobilklub Kielecki | Eufra 391-Mugen | kl. E-2000 | (instalacja elektryczna) | |
Najszybsze okrążenie (14): Rafał Podolski - 1:44,475 | |||||
Samochody turystyczne: | |||||
Trening: 1. Tadeusz Myszkier - 1:50,201; 2. Dziurka - 1:52,313; 3. H. Mandera - 2:01,941; 4. Kostrzak - 2:02,194; 5. Tomasz Myszkier - 2:02,377; 6. Kleina - 2:08,041; 7. Kozłowski - 2:08,449; 8. Fiedor - 2:08,727; 9. S. Mielcarek - 2:09,017; 10. Baran - 2:10,573; 11. M. Brymora - 2:11,889; 12. Dąbrowski - 2:11,934; 13. Tomaszewski - 2:13,314; 14. X. Mielcarek - 2:13,411; 15. M. Majewski - 2:14,813; 16. Bartkowiak - 2:16,389; 17. Starnawski - 2:22,266; 18. Kunicki - 2:23,108 | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Tadeusz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 1. kl. H | 27:29,112 (136,2 km/h) |
2. | Andrzej Dziurka | Alda - Automobilklub Polski | Alfa Romeo 155 TS | 1. kl. ST | 27:34,161 |
3. | Mariusz Kostrzak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | BMW M3 E36 | 2. kl. H | - 1 okr. |
4. | Tomasz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 3. kl. H | - 1 okr. |
5. | Grzegorz Baran | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio 16 S | 1. kl. N-2000 | - 2 okr. |
6. | Grzegorz Kozłowski | Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS 2000 | 1. kl. A-2000 | - 2 okr. |
7. | Marcin Brymora | Automobilklub Częstochowski | Honda Civic VTi | 2. kl. N-2000 | - 2 okr. |
8. | Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Opel Astra GSi 16V | 3. kl. N-2000 | - 2 okr. |
9. | Stanisław Fiedor | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Honda Civic VTi | 2. kl. A-2000 | - 2 okr. |
10. | Miłosz Majewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Opel Kadett GSi 16V | 1. kl. H-2000 | - 2 okr. |
11. | Xawery Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Volkswagen Scirocco | 2. kl. H-2000 | - 2 okr. |
12. | Tomasz Dąbrowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Toyota Corolla MR 2 | 3. kl. H-2000 | - 2 okr. |
13. | Jerzy Starnawski | Automobilklub Morski | Peugeot 106 Rallye | 4. kl. N-2000 | - 3 okr. |
Michał Kunicki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Suzuki Swift 1.3 | 4. kl. H-2000 | ||
Odpadli m. in.: | |||||
11 okr. |
Andrzej Kleina | Automobilklub Olsztyński | (skrzynia biegów) | ||
Henryk Mandera | Automobilklub Mysłowicki | Toyota Carina E | kl. H | (hamulce) | |
Najszybsze okrążenie (5): Dziurka - 1:47,129 | |||||
Klasa A-1000: | |||||
Trening: 1. Kaczmarek - 2:18,870; 2. Kałuża - 2:19,779; 3. Gawroński - 2:19,886; 4. Litwinowicz - 2:20,303; 5. Wywiał - 2:20,346; 6. Carzasty - 2:20,412; 7. Płaczek - 2:20,952; 8. Serbin - 2:21,627; 9. Kiełkiewicz - 2:21,641; 10. Bobrowski - 2:24,565; 11. M. Gąsecki - 2:25,927 | |||||
Wyścig (11 okr. x 4,160 km = 45,760 km): | |||||
1. | Krzysztof Gawroński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 25:36,880 (107,2 km/h) | |
2. | Marcin Kaczmarek | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 1. Puchar M plus M | 25:55,819 |
3. | Tomasz Wywiał | Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 2. Puchar M plus M | 25:59,543 |
4. | Paweł Kałuża | Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | 3. Puchar M plus M | 26:01,108 |
5. | Tomasz Płaczek | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 4. Puchar M plus M | 26:01,324 |
6. | Adam Kiełkiewicz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 5. Puchar M plus M | 26:19,895 |
7. | Piotr Litwinowicz | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 6. Puchar M plus M | 26:24,764 |
8. | Andrzej Bobrowski | Efektor - Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 7. Puchar M plus M | 26:46,430 |
9. | Mirosław Gąsecki | Automobilklub Orski | Fiat Cinquecento 900 | 8. Puchar M plus M | 26:54,019 |
10. | Małgorzata Serbin | Car System Voss - A. Rzemieślnik | Fiat Cinquecento 900 | 9. Puchar M plus M | - 1 okr. |
Odpadł: | |||||
8 okr. |
Grzegorz Carzasty | Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento 900 | (skrzynia biegów) | |
Najszybsze okrążenie (8): Gawroński - 2:18,643 | |||||
Puchar Renault Megane Coupe: | |||||
Trening: 1. Golec - 2:09,325; 2. S. Mielcarek - 2:09,512; 3. Bartkowiak - 2:09,838; 4. M. Ptak - 2:10,061; 5. Szwagierczak - 2:10,130; 6. Oczkowski - 2:10,187; 7. Kisiel - 2:10,775; 8. Tomaszewski - 2:11,244; 9. Gałecki - 2:11,425; 10. Matłacz - 2:11,668; 11. Bednarek - 2:12,113; 12. W. Jankowski - 2:12,145; 13. Podkalicki - 2:12,290; 14. Michałowski - 2:12,375; 15. Z. Brymora - 2:13,728; 16. Paradowski - 2:13,773; 17. Pinis - 2:14,167; 18. Kudłaty - 2:14,187; 19. Marek Kusiak - 2:14,277; 20. Paja - 2:14,296; 21. Szulc - 2:15,331; 22. Trzeszczkowski - 2:15,874; 23. Kowalewski - 2:16,713; 24. Słowiński - 2:16,874; 25. N. Mandera - 2:20,963; 26. Derczyński - 2:24,142; 27. Dziób - 2:25,949 | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Jakub Golec | M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 32:50,620 (114,0 km/h) | |
2. | Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:03,265 | |
3. | Robert Kisiel | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 33:12,621 | |
4. | Maciej Ptak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 33:26,212 | |
5. | Piotr Bednarek | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:29,877 | |
6. | Marek Oczkowski | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:35,436 | |
7. | Mariusz Podkalicki | Automobilklub Szczeciński | Renault Megane Coupe | 33:36,546 | |
8. | Zdzisław Brymora | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | 33:41,454 | |
9. | Maciej Tomaszewski | Automobilklub Polski | Renault Megane Coupe | 33:44,652 | |
10. | Witold Paradowski | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | 33:50,075 | |
11. | Aleksander Michałowski | Automobilklub Lubelski | Renault Megane Coupe | 33:59,090 | |
12. | Jarosław Paja | Automobilklub Kielecki | Renault Megane Coupe | 33:59,665 | |
13. | Wojciech Jankowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 34:15,958 | |
14. | Ireneusz Trzeszczkowski | Automobilklub Toruński | Renault Megane Coupe | 34:26,804 | |
15. | Andrzej Szulc | Automobilklub Morski | Renault Megane Coupe | 34:27,328 | |
16. | Andrzej Słowiński | Automobilklub Opolski | Renault Megane Coupe | 34:40,428 | |
17. | Dariusz Kowalewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 34:43,857 | |
18. | Natalia Mandera | Automobilklub Mysłowicki | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
19. | Andrzej Derczyński | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
20. | Krzysztof Gałecki | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
21. | Józef Dziób | Automobilklub Opolski | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
Odpadli: | |||||
Marcin Bartkowiak | Automobilklub Śląski | Renault Megane Coupe | (kolizja) | ||
Zbigniew Szwagierczak | Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | (kolizja) | ||
Jan Matłacz | Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | |||
Michał Pinis | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | |||
Tadeusz Kudłaty | Automobilklub Dolnośląski | Renault Megane Coupe | |||
Marek Kusiak | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | |||
Najszybsze okrążenie (11): Golec - 2:09,680 | |||||
Puchar Cinquecento Sporting: | |||||
Trening: 1. Nowicki - 2:22,609; 2. Cołoszyński - 2:22,796; 3. Litwinowicz - 2:22,808; 4. Bekas - 2:23,318; 5. Caputa - 2:23,517; 6. Płaczek - 2:23,588; 7. Czarnocki - 2:23,854; 8. Karczewski - 2:24,223; 9. Jeromin - 2:24,460; 10. Buks - 2:24,543; 11. Kołomyjski - 2:24,760; 12. Serbin - 2:25,097; 13. Chojnacki - 2:25,155; 14. Białowąs - 2:25,819; 15. Matłacz - 2:25,935; 16. A. Majewski - 2:27,217; 17. Bocheński - 2:27,993; 18. J. Majewski - 2:28,012; 19. Hildebrański - 2:28,141; 20. Poloński - 2:29,545; 21. Solski - 2:29,966; 22. Krotoszyński - 2:30,114; 23. Sitek - 2:31,299; 24. Dunat - 2:35,989; 25. Szymczyk - 2:37,142 | |||||
Wyścig (15 okr. x 4,160 km = 62,400 km): | |||||
1. | Wojciech Cołoszyński | Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:07,873 (103,6 km/h) | |
2. | Arkadiusz Nowicki | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:08,727 | |
3. | Zbigniew Czarnocki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:23,285 | |
4. | Karol Buks | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:24,487 | |
5. | Krzysztof Caputa | Automobilklub Beskidzki | Fiat Cinquecento Sporting | 36:24,846 | |
6. | Tomasz Jeromin | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:27,390 | |
7. | Maciej Bekas | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:30,681 | |
8. | Maciej Kołomyjski | Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:31,439 | |
9. | Piotr Litwinowicz | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:33,821 | |
10. | Tomasz Płaczek | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:37,292 | |
11. | Małgorzata Serbin | Car System Voss - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:38,570 | |
12. | Grzegorz Karczewski | AW Ciech Petrol - A. Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 36:40,036 | |
13. | Wojciech Białowąs | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 36:56,545 | |
14. | Jan Matłacz | Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 37:09,136 | |
15. | Jacek Chojnacki | Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 37:10,856 | |
16. | Adam Majewski | Miramar Warszawa - Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento Sporting | 37:12,841 | |
17. | Maciej Bocheński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 37:14,679 | |
18. | Jarosław Majewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 37:41,066 | |
19. | Mariusz Solski | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 38:12,388 | |
20. | Paweł Hildebrański | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | - 3 okr. | |
Najszybsze okrążenie (6): Cołoszyński - 2:23,380 | |||||
Puchar Cinquecento: | |||||
Trening: 1. Czyż - 2:32,284; 2. Sierpowski - 2:32,999; 3. Pietruszyński - 2:33,215; 4. B. Ptak - 2:33,442; 5. Pol - 2:33,578; 6. Maryniak - 2:34,017; 7. Melwiński - 2:34,412; 8. Olejnik - 2:34,625; 9. Witkowicz - 2:34,651; 10. Mądry - 2:35,361; 11. Rzemień - 2:35,726; 12. Gołdyn - 2:35,956; 13. Ślązok - 2:37,359; 14. Niewczas - 2:37,915 | |||||
Wyścig (12 okr. x 4,160 km = 49,920 km): | |||||
1. | Artur Czyż | Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 31:02,463 (96,5 km/h) | |
2. | Bartosz Ptak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 31:10,273 | |
3. | Adam Pol | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento 900 | 31:14,061 | |
4. | Wojciech Maryniak | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 31:19,827 | |
5. | Tomasz Sierpowski | Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński | Fiat Cinquecento 900 | 31:20,293 | |
6. | Tomasz Witkowicz | Stellar - Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 31:24,303 | |
7. | Paweł Melwiński | Automobilklub Bydgoski | Fiat Cinquecento 900 | 31:24,391 | |
8. | Mateusz Gołdyn | LKT Wyczół | Fiat Cinquecento 900 | 31:37,588 | |
9. | Tomasz Niewczas | ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński | Fiat Cinquecento 900 | 32:43,488 | |
10. | Marcin Ślązok | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento 900 | 33:29,828 | |
Odpadli m. in.: | |||||
Jakub Pietruszyński | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | |||
Najszybsze okrążenie (6): Czyż - 2:33,701 |
<< 3 el. WSMP 1998 - Kielce] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [5 el. WSMP 1998 - Poznań >>