<< 7 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [9 el. WSMP 1998 - Modlin >>
Pogoda: bardzo ciepło, słonecznie
Wyniki wyścigów: | |||||
Grupa E: | |||||
Trening: 1. Luciński - 1:26,682; 2. Rafał Podolski - 1:27,091; 3. Kłosowski - 1:28,796; 4. W. Gąsecki - 1:29,844; 5. Szczęsny - 1:30,872; 6. M. Kochański - 1:33,389; 7. Gil - 1:34,619; 8. Kaźmierczak - 1:35,987; 9. K. Wodziński - 1:36,428; 10. Godula - 1:36,946; 11. Sączyński - 1:37,486; 12. H. Kochański - 1:38,493; 13. Kaczmarek - 1:40,767; 14. Gajór - 1:42,655; 15. Górecki - 1:42,766; 16. A. Wodziński - 1:43,015; 17. Marcinkiewicz - 1:44,728; 18. Grabowski - 1:46,197; 19. W. Podolski - 1:48,002; 20. Mazuro - 1:57,192 | |||||
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km): | |||||
1. | Rafał Podolski | Automobilklub Kielecki | Reynard 913-Volkswagen | kl. E-2000 | 17:43,089 (146,3 km/h) |
2. | Ryszard Luciński | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Dallara F 394-Opel | kl. E-2000 | 17:44,997 |
3. | Tadeusz Kłosowski | Automobilklub Szczeciński | Reynard 873-Volkswagen | kl. E-2000 | 18:36,163 |
4. | Wojciech Gąsecki | Automobilklub Szczeciński | Dallara F 389-BMW | kl. E-2000 | 19:00,081 |
5. | Tomasz Szczęsny | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Reynard 883-Volkswagen | kl. E-1600 | 19:05,968 |
6. | Michał Gil | Automobilklub Kielecki | Estonia 21-Honda | kl. E-1600 | 19:13,385 |
7. | Maurycy Kochański | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 25-Łada | kl. E-1600 | 19:15,152 |
8. | Andrzej Godula | Automobilklub Polski | Estonia 25-Łada | 1. kl. E-1300 | - 1 okr. |
9. | Piotr Kaźmierczak | Automobilklub Krakowski | Estonia 21-Łada | 2. kl. E-1300 | - 1 okr. |
10. | Janusz Sączyński | Automobilklub Morski | Estonia 25-Łada | 3. kl. E-1300 | - 1 okr. |
11. | Marcin Kaczmarek | Automobilklub Szczeciński | Promot 83-Łada | 4. kl. E-1300 | - 1 okr. |
12. | Robert Gajór | Automobilklub Morski | Estonia 21-Łada | 5. kl. E-1300 | - 1 okr. |
13. | Wojciech Górecki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Estonia 21-Łada | kl. E-1600 | - 2 okr. |
14. | Andrzej Grabowski | Automobilklub Orski | Promot 85-Łada | 6. kl. E-1300 | - 2 okr. |
15. | Wacław Podolski | Automobilklub Kielecki | Estonia 25-Łada | kl. E-1600 | - 3 okr. |
Nie wystartowali: | |||||
Krzysztof Wodziński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Van Diemen RF 95-Łada | kl. E-1300 | ||
Andrzej Wodziński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | ||||
Maciej Marcinkiewicz | Hołowczyc Management - A. Olsztyński | Estonia 21-Łada | kl. E-1300 | (silnik) | |
Najszybsze okrążenie (10): Luciński - 1:25,085 | |||||
Samochody turystyczne: | |||||
Trening: 1. Dziurka - 1:31,398; 2. Tadeusz Myszkier - 1:32,791; 3. Kostrzak - 1:40,534; 4. Tomasz Myszkier - 1:40,562; 5. Kleina - 1:42,352; 6. Baran - 1:46,184; 7. X. Mielcarek - 1:46,355; 8. Kozłowski - 1:46,764; 9. H. Mandera - 1:46,896; 10. S. Mielcarek - 1:47,402; 11. Fiedor - 1:47,719; 12. M. Brymora - 1:48,444; 13. Dąbrowski - 1:50,272; 14. Tomaszewski - 1:51,097; 15. M. Majewski - 1:51,315; 16. Kunicki - 1:52,968; 17. Starnawski - 1:53,449; 18. Grochowalski - 1:55,241; 19. Gruszczyński - 2:07,229 | |||||
Wyścig (15 okr. x 3,600 km = 54,000 km): | |||||
1. | Andrzej Dziurka | Alda - Automobilklub Polski | Alfa Romeo 155 TS | 1. kl. ST | 23:30,474 (137,8 km/h) |
2. | Tadeusz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 1. kl. H | 24:10,955 |
3. | Mariusz Kostrzak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | BMW M3 E36 | 2. kl. H | 25:05,733 |
4. | Tomasz Myszkier | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS Cosworth | 3. kl. H | - 1 okr. |
5. | Xawery Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Volkswagen Scirocco | 1. kl. H-2000 | - 2 okr. |
6. | Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Opel Astra GSi 16V | 1. kl. N-2000 | - 2 okr. |
7. | Stanisław Fiedor | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Honda Civic VTi | 1. kl. A-2000 | - 2 okr. |
8. | Marcin Brymora | Automobilklub Częstochowski | Honda Civic VTi | 2. kl. N-2000 | - 2 okr. |
9. | Miłosz Majewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Opel Kadett GSi 16V | 2. kl. H-2000 | - 2 okr. |
10. | Grzegorz Baran | Jet-Castrol - A. Rzemieślnik Warszawa | Renault Clio 16 S | 3. kl. N-2000 | - 2 okr. |
11. | Jerzy Starnawski | Automobilklub Morski | Peugeot 106 Rallye | 4. kl. N-2000 | - 2 okr. |
12. | Michał Kunicki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Suzuki Swift 1.3 | 3. kl. H-2000 | - 3 okr. |
13. | Tomasz Grochowalski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Suzuki Swift GTi 16V | 5. kl. N-2000 | - 3 okr. |
Nie sklasyfikowany: | |||||
Grzegorz Kozłowski | Automobilklub Wielkopolski | Ford Escort RS 2000 | kl. A-2000 | ||
Odpadli m. in.: | |||||
6 okr. |
Henryk Mandera | Automobilklub Mysłowicki | Suzuki Swift GTi 16V | kl. H-2000 | (przeniesienie napędu) |
1 okr. |
Tomasz Dąbrowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Toyota Corolla MR 2 | kl. H-2000 | (kolizja) |
Bartosz Gruszczyński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Zastava 1100 | |||
Najszybsze okrążenie (6): Dziurka - 1:31,496 | |||||
Klasa A-1000: | |||||
Trening: 1. Gawroński - 1:54,491; 2. Kaczmarek - 1:54,574; 3. Wywiał - 1:55,495; 4. Kałuża - 1:55,740; 5. Bobrowski - 1:55,967; 6. Carzasty - 1:56,030; 7. Płaczek - 1:56,118; 8. Litwinowicz - 1:56,350; 9. Serbin - 1:56,774; 10. Kiełkiewicz - 1:58,288; 11. M. Gąsecki - 2:02,427; 12. Magdalena Kusiak - 2:07,869; 13. Patan - 2:09,120 | |||||
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km): | |||||
1. | Krzysztof Gawroński | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 23:15,252 (111,5 km/h) | |
2. | Marcin Kaczmarek | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 1. Puchar M plus M | 23:15,288 |
3. | Piotr Litwinowicz | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 2. Puchar M plus M | 23:37,279 |
4. | Tomasz Płaczek | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 3. Puchar M plus M | 23:37,391 |
5. | Grzegorz Carzasty | Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento 900 | 23:46,294 | |
6. | Małgorzata Serbin | Car System Voss - A. Rzemieślnik | Fiat Cinquecento 900 | 4. Puchar M plus M | 23:53,116 |
7. | Andrzej Bobrowski | Efektor - Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 5. Puchar M plus M | 23:56,442 |
8. | Adam Kiełkiewicz | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 6. Puchar M plus M | 24:34,102 |
9. | Mirosław Gąsecki | Automobilklub Orski | Fiat Cinquecento 900 | 7. Puchar M plus M | 24:37,305 |
Odpadli m. in.: | |||||
9 okr. |
Paweł Kałuża | Automobilklub Kielecki | Fiat Cinquecento 900 | Puchar M plus M | (silnik) |
Najszybsze okrążenie (9): Gawroński - 1:54,933 |
|||||
Puchar Renault Megane Coupe: |
|||||
Trening: 1. S. Mielcarek - 1:47,588; 2. Szwagierczak - 1:47,756; 3. Golec - 1:48,058; 4. Kisiel - 1:48,591; 5. Bartkowiak - 1:48,644; 6. M. Ptak - 1:48,777; 7. Bednarek - 1:49,254; 8. Podkalicki - 1:49,452; 9. Oczkowski - 1:49,465; 10. Gałecki - 1:49,944; 11. Michałowski - 1:50,004; 12. Kudłaty - 1:50,336; 13. Tomaszewski - 1:50,606; 14. Matłacz - 1:50,769; 15. Marek Kusiak - 1:50,809; 16. Z. Brymora - 1:50,862; 17. Szulc - 1:51,102; 18. Paja - 1:51,301; 19. W. Jankowski - 1:51,554; 20. Słowiński - 1:51,919; 21. Paradowski - 1:51,946; 22. Trzeszczkowski - 1:52,878; 23. Kowalewski - 1:53,157; 24. N. Mandera - 1:54,897; 25. Derczyński - 1:57,258; 26. Dziób - 1:59,070 | |||||
Wyścig (18 okr. x 3,600 km = 64,800 km): | |||||
1. | Zbigniew Szwagierczak | Auto Compol - Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 32:51,600 (118,3 km/h) | |
2. | Marcin Bartkowiak | Automobilklub Śląski | Renault Megane Coupe | 32:52,817 | |
3. | Sebastian Mielcarek | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 32:56,352 | |
4. | Jakub Golec | M. Pieluszyńska - A. Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:11,145 | |
5. | Krzysztof Gałecki | Lotos - Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:22,451 | |
6. | Marek Oczkowski | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 33:27,053 | |
7. | Aleksander Michałowski | Automobilklub Lubelski | Renault Megane Coupe | 33:44,999 | |
8. | Zdzisław Brymora | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | 33:54,684 | |
9. | Marek Kusiak | Moto Hurt Rzeszów - A. Częstochowski | Renault Megane Coupe | 33:58,802 | |
10. | Mariusz Podkalicki | Automobilklub Szczeciński | Renault Megane Coupe | 34:01,697 | |
11. | Maciej Ptak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 34:01,865 | |
12. | Witold Paradowski | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | 34:12,195 | |
13. | Andrzej Szulc | Automobilklub Morski | Renault Megane Coupe | 34:13,128 | |
14. | Jarosław Paja | Automobilklub Kielecki | Renault Megane Coupe | 34:15,692 | |
15. | Wojciech Jankowski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | 34:21,355 | |
16. | Tadeusz Kudłaty | Automobilklub Dolnośląski | Renault Megane Coupe | 34:25,416 | |
17. | Andrzej Słowiński | Automobilklub Opolski | Renault Megane Coupe | 34:29,877 | |
18. | Piotr Bednarek | Automobilklub Wielkopolski | Renault Megane Coupe | 34:37,888 | |
19. | Dariusz Kowalewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
20. | Ireneusz Trzeszczkowski | Automobilklub Toruński | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
21. | Natalia Mandera | Automobilklub Mysłowicki | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
22. | Robert Kisiel | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
23. | Józef Dziób | Automobilklub Opolski | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
24. | Andrzej Derczyński | Automobilklub Częstochowski | Renault Megane Coupe | - 1 okr. | |
Odpadli m. in.: | |||||
Jan Matłacz | Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Renault Megane Coupe | (pożar) | ||
Najszybsze okrążenie (3): Golec - 1:48,429 | |||||
Puchar Cinquecento Sporting: | |||||
Trening: 1. Cołoszyński - 1:59,200; 2. Nowicki - 1:59,521; 3. Caputa - 1:59,866; 4. Turkiewicz - 2:00,011; 5. Płaczek - 2:00,021; 6. Bekas - 2:00,032; 7. Buks - 2:00,077; 8. Kołomyjski - 2:00,207; 9. Litwinowicz - 2:00,331; 10. Karczewski - 2:00,760; 11. Jeromin - 2:00,767; 12. Czarnocki - 2:00,865; 13. Serbin - 2:01,254; 14. Chojnacki - 2:01,431; 15. Matłacz - 2:01,458; 16. Białowąs - 2:01,663; 17. J. Majewski - 2:01,668; 18. Banaś - 2:03,245; 19. A. Majewski - 2:03,922; 20. Winkiel - 2:04,032; 21. Poloński - 2:04,462; 22. Galik - 2:04,713; 23. Dunat - 2:05,113; 24. Solski - 2:06,471; 25. Zadolny - 2:06,594 | |||||
Wyścig (15 okr. x 3,600 km = 54,000 km): | |||||
1. | Wojciech Cołoszyński | Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 30:19,099 (106,9 km/h) | |
2. | Maciej Bekas | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 30:20,424 | |
3. | Karol Buks | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 30:23,609 | |
4. | Arkadiusz Nowicki | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 30:26,013 | |
5. | Maciej Kołomyjski | Brus - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 30:33,637 | |
6. | Tomasz Płaczek | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 30:34,081 | |
7. | Jan Matłacz | Billex Łódź - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 30:45,338 | |
8. | Zbigniew Czarnocki | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 30:46,598 | |
9. | Tomasz Jeromin | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 30:46,890 | |
10. | Małgorzata Serbin | Car System Voss - A. Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 31:02,890 | |
11. | Grzegorz Karczewski | AW Ciech Petrol - A. Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 31:12,368 | |
12. | Jacek Chojnacki | Jet-Castrol - Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 31:13,037 | |
13. | Jarosław Majewski | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento Sporting | 31:24,803 | |
14. | Adam Majewski | Miramar Warszawa - Automobilklub Polski | Fiat Cinquecento Sporting | 31:24,907 | |
15. | Bartosz Banaś | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 32:04,104 | |
16. | Dariusz Poloński | Automobilklub Śląski | Fiat Cinquecento Sporting | 32:05,683 | |
17. | Kamil Zadolny | Automobilklub Radomski | Fiat Cinquecento Sporting | 32:08,491 | |
18. | Piotr Litwinowicz | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento Sporting | 32:15,255 | |
Najszybsze okrążenie (9): Bekas - 1:59,559 | |||||
Puchar Cinquecento: | |||||
Trening: 1. Pol - 2:06,225; 2. Czyż - 2:06,648; 3. Sierpowski - 2:07,104; 4. Maryniak - 2:07,239; 5. B. Ptak - 2:07,324; 6. Mądry - 2:07,356; 7. Rzemień - 2:07,384; 8. Melwiński - 2:07,454; 9. Olejnik - 2:07,921; 9. Pietruszyński - 2:07,921; 11. Witkowicz - 2:08,892; 12. Gołdyn - 2:09,041; 13. Ślązok - 2:09,369; 14. Niewczas - 2:10,111 | |||||
Wyścig (12 okr. x 3,600 km = 43,200 km): | |||||
1. | Bartosz Ptak | Autoklub Rzemieślnik Warszawa | Fiat Cinquecento 900 | 25:48,865 (100,4 km/h) | |
2. | Artur Czyż | Pol-Car - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 25:49,354 | |
3. | Wojciech Maryniak | Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 25:50,270 | |
4. | Tomasz Sierpowski | Lemacar Leszno - Automobilklub Leszczyński | Fiat Cinquecento 900 | 25:58,690 | |
5. | Tomasz Witkowicz | Stellar - Automobilklub Częstochowski | Fiat Cinquecento 900 | 25:58,854 | |
6. | Paweł Melwiński | Automobilklub Bydgoski | Fiat Cinquecento 900 | 25:59,623 | |
7. | Łukasz Olejnik | Automobilklub Opolski | Fiat Cinquecento 900 | 26:00,110 | |
8. | Jakub Pietruszyński | M plus M - Automobilklub Wielkopolski | Fiat Cinquecento 900 | 26:07,877 | |
9. | Mateusz Gołdyn | LKT Wyczół | Fiat Cinquecento 900 | 26:27,784 | |
10. | Tomasz Niewczas | ZPH Julita - Automobilklub Leszczyński | Fiat Cinquecento 900 | 26:47,680 | |
11. | Rafał Rzemień | Moto Car 93 Rzeszów | Fiat Cinquecento 900 | 27:05,339 | |
Najszybsze okrążenie (9): Sierpowski - 2:07,254 |
<< 7 el. WSMP 1998 - Kamień Śląski] [Strona główna] [Wyścigi] [WSMP 1998] [9 el. WSMP 1998 - Modlin >>